دوره جامع طراحی

رویای طراحی

طراحی آکادمیک و دیجیتال پینت با محوریت کانسپت‌آرت

مدرسه قاصد
طراحی‌آکادمیک

طراحی، بنیادی ترین فعالیت هر تخصص هنری است. که پیش‌نیاز پایه و اساس اکثر فعالیت ‌هنری است. روند و مباحث این دوره، بر ‌پایه اصول اساسی و آکادمیک که در طی ‌قرن‌ها توسط هنرمندان و طراحان بزرگ تاریخ تکمیل شده، تدوین شده است. شیوه تدریس و مباحث این دوره، برخلاف آنچه در بیشتر ‌دانشگاه‌ها، ‌آموزشگاه‌ها، کلاس‌ها و ‌کلوپ‌های طراحی تدریس ‌می‌شود کاملا کارگاهی، خروجی محور و ناظر ورود به صنعت انیمیشن و گیم است.
هدف از برگزاری این دوره اموزش اصول طراحی بصورت سیستماتیک است بنحوی که هنرجو این توانایی را پیدا کند که هر تصویر ذهنی و یا هر سوژه عینی را بتواند طراحی و تحلیل تجسمی کند. 
درواقع این دوره بصورتی تدوین شده است که میتواند مقدمه ای برای حضور علاقه‌مندان در حوزه های مختلف دیزاین در صنعت انیمیشن ، گیم و یا حتی سینما باشد.

دیجیتال پینت با رویکرد کانسپت آرت

 دراین دوره علاوه بر اینکه مباحث ابتدایی طراحی و مرور میشود مانند: پرسپکتیو ، ترکیب بندی و نور و رنگ و … تکنیک های مختلف دیجیتال پینت اموزش داده میشود و هنرجو رو کاملا اماده میکند که وارد مرحله روایت گری بصری و همچنین خلق صحنه ها و کانسپت های مختلف ،در صنعت انیمیشن ،گیم ویا سینما شود. این دوره جامع ترین دوره با رویکردی کاملا متفاوت و صنعت محور است .در انتهای دوره پروژه ای تعریف میشود که همانند پروژه های شرکت های بزرگ انیمیشنی مرحله به مرحله روند خلق و دیزاین کانسپت همراه با مدرس پیش برده میشود و یاد میگیریم چطور خواسته های کارفرما رو مطابق با سلیقه و سبک هنری خودمان براورده کنیم .
همچنین هنرجویان در انتهای دوره و با انجام تکالیف دوره توانایی اماده کردن رزومه ای خوب و مورد تایید بر طبق خواسته های صنعت سرگرمی را خواهند داشت.

مدرسه قاصد با تلفیق دوره طراحی پایه و دیجیتال پینت بامحوریت کانسپت‌آرت توسط یک مدرس، ضمن حفظ پیوستگی دروس و ایجاد شرایط ارتباط طولانی هنرجو با استاد که زمینه پیشرفت آن را فراهم خواهد کرد بدنبال رفع نقص بسیاری از طراحان و یادگیری مهارت طراحی کانسپت و دیجیتال پینت می باشد.

ما در قاصد با طراحی یک بسته جامع آموزشی شامل طراحی پایه و دیجیتال پینت با محوریت کانسپت آرت که مکمل یکدیگر باشند سعی داریم تا به سهم خود در آموزش و تربیت نسل جدیدی از طراحان این مرز بوم نقش آفرینی داشته باشیم. 

طراحی آکادمیک

  • مقدمه ، خطوط محیطی و اتود زدن 
  • گرافیک شیپ‌ها و تناسبات هندسی (فضای مثبت و منفی) 
  •  پرتره تناسبات و گرافیک شیپ‌ها 
  • Sketch Book Time
  • پرسپکتیو 
  • پرسپکتیو 2 و اسکلت صورت 
  • طراحی کامل اجسام و تمرین استاتیک
  • نور
  • ترکیب‌بندی 
  • ترکیب استاتیک و دینامیک با نور 
  • هاشورها و بافت‌ها در طراحی و skech book time
  • ژوژمان پایان دوره 

دیجیتال پینت با محوریت کانسپت‌آرت

  • کانسپت‌آرت چیست؟
  • استاتیک دیزاین
  • گرافیک شیپ‌ها 
  • پرسپکتیو در معماری و رباتیک دیزاین 
  • داینامیک دیزاین 
  • نور 
  • مطالعه دیجیتالی آثار بزرگان 
  • رنگ
  • ترکیب‌بندی و تایمبنیل
  • ترکیب استایتک و داینامیک 
  • روایت‌گری با تایمبنیل
  • پروسه تحقیق و توسعه خلق کانسپت 
  • تم‌های مختلف رنگی در کانسپت 
  • رندرینگ
  • مروری بر مت‌پینتینگ 
  • تعریف یک پروژه و فرآیند خلق کانسپت 
  • مطالعه فرآیند خلق کانسپت در شرکت‌های انیمیشنی
  • ژوژمان پایان دوره 
مدرسحمیدرضا مقصودی
مهارتکانسپت آرتیست
نحوه ارائه آفلاین
پشتیبانی توسط مدرس تا پایان دوره
طول دورهدوره جامع : 73 ساعت
طراحی آکادمیک : 30 ساعت
دیجیتال‌پینت بامحوریت کانسپت‌آرت: 43 ساعت
پیش‌نیاز ندارد
شهریهطراحی پایه: 900.000 تومان
دیجیتال پینت بامحوریت کانسپت آرت: 900.000 تومان
دوره جامع : 1.800.000 تومان (1.080.000 تومان)
دوره جامع: 40 درصد ( کدتخفیف: Pack1)
اقساطدارد

مدل آموزشی دوره

• جهت شرکت در این دوره ، پس از قطعی نمودن مرحله ثبت‌نام برای دانلود ویدئو جلسات مربوطه پس از چند روز توسط واحد آموزش اطلاع‌رسانی می‌شود.
• ویدئوهای هرجلسه به ترتیب زمان‌بندی اعلام شده در اختیار هنرجو قرار خواهدگرفت و تا پایان دوره امکان دسترسی به فیلم تمامی سرفصل‌ها برای شرکت‌کنندگان وجود دارد.
• ویدئوها در حساب کاربری شما موجود است که هر زمان از شبانه‌روز بخواهید می‌توانید ملاحظه کنید و امکان دسترسی تمام‌وقت تا پایان دوره خواهید داشت. ( زمان‌ پایان دوره براساس زمان‌بندی که جلوی آخرین ویدئو درج شده است مشخص شده است. )
• پس از پایان ویدئو هر سرفصل ، شما باید تمرین مربوطه به آن فصل انجام دهید تا فیلم سرفصل بعدی برای شما نمایش داده شود.
• هنرجویان عزیز موظف هستند در پایان دوره پروژه نهایی خود را ارائه دهند و عدم تحویل پروژه نهایی به منزله عدم شرکت در دوره است.
• ارزیابی نهایی هنرجویان و اعطای مدرک برمبنای آزمون‌ها پس از پایان هرفصل و پروژه نهایی ارائه شده و تایید مدرس خواهد بود.
• شرکت‌کنندگان دوهفته برای تحویل پروژه نهایی زمان دارند و پس از پایان زمان‌بندی پروژه‌ای موردقبول نخواهد بود.

مخاطبین دوره

. کلیه علاقمندان ورود به عرصه انیمیشن
. کلیه علاقه مند ورود به عرصه بازی سازی
. کلیه علاقمندان ورود به عرصه تصویرسازی کتاب و پوستر
. دانشجویان در حال تحصیل و فارغ التحصیلان رشته های نقاشی ، تصویرسازی
. دانش آموزان هنرستان ها و افراد علاقه مند به حوزه هنر مخاطبین این دوره خواهند بود .
لازم به توضیح است رشته طراحی آکادمیک پایه ورود به اکثر رشته های هنری می باشد و در قریب به اتفاق شاخه های هنر و رسانه کاربرد دارد.

خروجی دوره

در پایان این دوره هنرجو پس از انجام تمارین آمادگی لازم جهت انتخاب رشته تخصصی خود برای ورود به حیطه های مختلف طراحی اعم از کاراکتردیزاین، بک گراند، استوری برد و … در حوزه های مختلف انیمیشن، گیم و تصویرسازی کتاب را پیدا خواهد کرد.

مزایا دوره

. خروجی محور: طراحی این دوره مختص مدرسه قاصد می باشد و در آن برای رسیدن به بهترین خروجی همه جوانب لحاظ شده است
. سرفصل های اختصاصی و متفاوت: سرفصل های این دوره نسبت به دیگر دوره ها جامع تر دیده شده است و هنرجو را به سمت ورود به عرصه تصویر سازی با محوریت طراحی کارکتر و ورود به عرصه طراحی برای انیمیشن و گیم هدایت می کند.
. پرداخت اقساطی: به جهت رعایت حال برخی هنرجویان و جلوگیری از حذف استعدادها و برقراری عدالت آموزشی شرایط پرداخت اقساطی مهیا شده است.

دوره های مرتبط