با محوریت تولید انیمیشن دوبعدی و موشن گرافیک
در همه تولیدات رسانه ای آنچه حرف اول را می زند ناب بودن ایده تولیدی می باشد ایده ای زیبا، جذاب و غیر قابل پیش بینی که جذابیت را هرچه بیشتر به مخاطب منتقل کند برای اولین در کشور اولین دوره ایده پردازی در حوزه تولیدات رسانه ای با محوریت تولید محتوای تصویری توسط موسسه قاصد برگزار خواهد شد.
اینبار مجید خسرو انجم کاریکاتوریست برجسته کشور که بیشتر با ایده های خاص و ناب خود در عرصه کاریکاتور شناخته می شود مدرس این دوره می باشد دوره ای که برای علاقمندان در حوزه ایده پردازی و تولیدات رسانه ای فرصتی ناب و بی مثال است.
۱- فرآیند خلاقیت فردی، تمرین بهبود عملکرد مغز، نقش های سه گانه در گروه های تفکر خلاق
تمرین عملی: ایده یابی برای موشن گرافیک
۲- ویژگی های دهگانه مغز در فرآیند تفکر خلاق، شیوه ی صحیح تشکیل گروه توفان فکری
تمرین عملی: ایده یابی برای یک برنامه ی تلویزیونی
۳- رسانه سازی، کلیدهای ایجاد جذابیت در تولید رسانه ای
تمرین عملی: ایده یابی برای طراحی تی شرت
۴- مزیت تفکر کمیک استریپی، ویژگی طلایی “غیرقابل پیش بینی بودن”
تمرین عملی: حدس پایان متفاوت و جذاب برای داستان های تصویری
۵- تمرین “طراحی معما”، تمرین “طراحی بازی”
تمرین عملی: ایده یابی برای یک “گیم فیکشن”
۶- شیوه های رسیدن به ایده بر مبنای نظریه ی cfcf
تمرین عملی: ایده یابی برای یک انیمیشن با شخصیت های تعیین شد
۷- شش به علاوه شش جرقه برای روشن کردن آتش خلاقیت
تمرین عملی: ایده یابی برای بهبود یک محصول رسانه ای موفق
۸- بایدها، نبایدها و خطوط قرمز تفکر خلاق
تمرین عملی: ایده یابی برای یک برنامه ی ترکیبی دوربین مخفی