دورهمی دوستانه انیمیت کاراکتر (بهار1404)
LINE TO LIFE اگر طراحی کاراکتر هنر خلق ظاهر …
آنچه یاد خواهید گرفت
مواجهه با ساختارهای اجرایی انیمیت در فضای تولیدی واقعی
درک عملیاتی از "Character Performance" در انیمیشن
آشنایی با Workflow حرفهای تولید انیمیشن در پروژههای تجاری
تحلیل نمونههای واقعی از پروژههای اجراشده
تحلیل عملیاتی بازیگری کاراکتر و ریتم در انیمیت
شناخت خطاهای رایج در pipeline انیمیشن شخصیت
مواجهه با فیدبکگیری حرفهای و iterative refining
دریافت دیدگاه بینرشتهای در همکاریهای تیمی انیمیشن
دورهمی دوستانه طراحی کمیک (بهار1404)
LINE TO LIFE در این کارگاه تکجلسهای، هدف ما فراتر …
دورهمی دوستانه طراحی مانگا و کمیک (زمستان1403)
اگر به دنیای جذاب مانگا و کمیک علاقهمندی و میخوای …
آنچه یاد خواهید گرفت
داستاننویسی شامل ساختار داستان، موضوع و تم، دیالوگ نویسی، ایجاد نقاط عطف، توسعه جهان سازی( چگونگی ساختن دنیایی که داستان در آن اتفاق میافتد و تأثیر آن بر شخصیتها و رویدادها.)
شخصیتپردازی که بخشی حیاتی از هر داستان هستن و شخصیتپردازی مناسب میتواند تأثیر عمیقی بر جذب مخاطب داشته باشد. تعریف شخصیت، تغییر و تحول شخصیت، توسعه پس زمینه، طراحی بصری شخصیت، تنوع شخصیت ها از مواردی است که در این بخش پرداخته میشود.
کارگردانی در طراحی مانگا و کمیک به معنای هدایت بصری داستان هست. این بخش شامل، ترکیب بندی صفحات، زاویه دوربین، حرکت و دینامیک، استفاده از رنگ و سایه، روایت بصری
نرمافزار جامع فتوشاپ
همهی ما می دونیم که اگر بخواهیم فانتزی هایی که …
آنچه یاد خواهید گرفت
خروجی محور: طراحی این دوره مختص مدرسه قاصد می باشد و در آن برای رسیدن به بهترین خروجی همه جوانب لحاظ شده است.
سرفصل های اختصاصی و متفاوت: سرفصل های این دوره نسبت به دیگر دوره ها جامع تر دیده شده و هنرجو را به سمت طراحی پوسترهای خلاقانه سوق میدهد.
همکاری در آموزش: مجموعه قاصد این فرصت را برای هنرآموزان خود فراهم کرده است که عزیزانی که به یک سطح خوبی در انجام پروژه های تولیدی رسیده باشند امکان همکاری در بخش اموزش برای قشر نوجوان و معرفی مدرس به مدارس کشور داشته باشد.
همکاری در استدیو: درصورت پیشرفت در انجام تمرینات و پروژه های کلاسی بنا به صلاحدید مدیراستدیو امکان همکاری در بخش کارآموزی استدیو میسر است.