loader image

دوره خلاقیت

ما 23 دوره برای شما پیدا کردیم
مشاهده

طراحی کاراکتر به سبک مانگا (بهار1404)

42 ساعت
متوسط

اگر از 10 ام تا 31 ام اردیبهشت دوره را …

دورهمی دوستانه انیمیت کاراکتر (بهار1404)

3 ساعت
متوسط

LINE TO LIFE   اگر طراحی کاراکتر هنر خلق ظاهر …

آنچه یاد خواهید گرفت
مواجهه با ساختارهای اجرایی انیمیت در فضای تولیدی واقعی
درک عملیاتی از "Character Performance" در انیمیشن
آشنایی با Workflow حرفه‌ای تولید انیمیشن در پروژه‌های تجاری
تحلیل نمونه‌های واقعی از پروژه‌های اجراشده
تحلیل عملیاتی بازیگری کاراکتر و ریتم در انیمیت
شناخت خطاهای رایج در pipeline انیمیشن شخصیت
مواجهه با فیدبک‌گیری حرفه‌ای و iterative refining
دریافت دیدگاه بین‌رشته‌ای در همکاری‌های تیمی انیمیشن

دورهمی دوستانه طراحی کاراکتر (بهار1404)

3 ساعت
متوسط

LINE TO LIFE   کارگاه طراحی کاراکتر، یک فرصت بی‌نظیر …

آنچه یاد خواهید گرفت
درک عمیق از تفکر مفهومی پشت طراحی شخصیت (Character Concept Thinking)
تجربه‌ای واقعی از فرآیند طراحی در فضای تولید حرفه‌ای
تحلیل مسیرهای تصمیم‌گیری در طراحی شخصیت
شناخت خطاهای رایج در طراحی کاراکتر و نحوه اصلاح آن‌ها
توسعه توان تحلیل شخصیت پیش از طراحی (Character Deconstruction)
بازنمایی تجربه‌محور از تطبیق سبک شخصی با نیاز پروژه
تعامل مستقیم با یک طراح حرفه‌ای برای پاسخ به دغدغه‌های شخصی

دورهمی دوستانه طراحی کمیک (بهار1404)

3 ساعت
همه سطح‌ها

LINE TO LIFE در این کارگاه تک‌جلسه‌ای، هدف ما فراتر …

هوش مصنوعی در ساخت ویدئو (بهار1404)

16 درس
10 ساعت
متوسط

اگر دو دوره “هوش مصنوعی در ساخت ویدئو و طراحی …

هوش مصنوعی در طراحی پوستر (بهار1404)

17 درس
35 ساعت
متوسط

اگر دو دوره “هوش مصنوعی در ساخت ویدئو و طراحی …

آنچه یاد خواهید گرفت
برگزاری حضوری و غیرحضوری بصورت همزمان
آموزش پروژه محور
منتورشیپ حرفه ای بصورت نامحدود توسط مدرس
دسترسی به ویدئوهای دوره بصورت نامحدود
گواهی پایان دوره
تخصصی و بروز بودن محتوا

هوش مصنوعی در طراحی پوستر (زمستان1403)

15 درس
28 ساعت
متوسط

پرواز به قله هنر، با تو…   به دنیای شگفت‌انگیز …

رایگان

دورهمی دوستانه طراحی مانگا و کمیک (زمستان1403)

3 ساعت
متوسط

اگر به دنیای جذاب مانگا و کمیک علاقه‌مندی و می‌خوای …

آنچه یاد خواهید گرفت
داستان‌نویسی شامل ساختار داستان، موضوع و تم، دیالوگ نویسی، ایجاد نقاط عطف، توسعه جهان سازی( چگونگی ساختن دنیایی که داستان در آن اتفاق می‌افتد و تأثیر آن بر شخصیت‌ها و رویدادها.)
شخصیت‌پردازی که بخشی حیاتی از هر داستان هستن و شخصیت‌پردازی مناسب می‌تواند تأثیر عمیقی بر جذب مخاطب داشته باشد. تعریف شخصیت، تغییر و تحول شخصیت، توسعه پس زمینه، طراحی بصری شخصیت، تنوع شخصیت ها از مواردی است که در این بخش پرداخته میشود.
کارگردانی در طراحی مانگا و کمیک به معنای هدایت بصری داستان هست. این بخش شامل، ترکیب بندی صفحات، زاویه دوربین، حرکت و دینامیک، استفاده از رنگ و سایه، روایت بصری