شبیه‌سازی سه‌بعدی(مقدماتی)

بامحوریت طراحی پوستر با نرم‌افزار 3dsmax

بلندپروازیم برای ساختن رویاهای تو …

 

تری دی مکس یک نرم افزار مدل‌سازی و طراحی سه بعدی است که به صورت گسترده در حرفه های طراحی، معماری، سینما، انیمیشن و بازی سازی مورد استفاده قرار می گیرد.
3Ds Max، مملو از ابزارهای پیشرفته طراحی برای مدل‌سازی سه‌بعدی، تکسچرینک، شیدینگ، رندرینگ سه‌بعدی، انیمیشن و جلوه‌های ویژه است

بطورکلی این نرم‌افزار در حوزه‌های زیر کاربرد دارد:
•  ساخت بازی های ویدئویی
• جهت تولید انیمیشن های حرفه ای
• کارایی این نرم‌افزار در تولید تبلیغات تلویزیونی، برنامه های گرافیکی، ساخت افکت های تصویری و ساخت ویدئو ها و افکت های فیلم ها
• طراحی و مدل سازی در رشته های مختلف مهندسی از جمله مهندسی مکانیک، ماشین سازی، معماری و …
• طراحی داخلی، دکوراسیون داخلی و معماری داخلی
• وسایر رشته های هنری مختلف مانند طراحی جواهرات

برای خروجی گرفتن از این نرم‌افزار سه بعدی شما نیاز به موتور رندرینگ دارید
یکی از معروف‌ترین موتور های رندرینگ نرم افزار تری دی مکس vray است
vray یک نرم افزار جانبی (پلاگین) برای تری دی مکس است که ضعف در کیفیت و سرعت نورپردازی نرم افزار را تقویت می کند.

اگر به حوزه های طراحی و مدل سازی سه بعدی علاقه‌مندید یادگیری تری دی مکس گزینه مناسبی است.

سرفصل

 

  • آشنایی با مبانی مدلسازی و محیط نرم‌افزار
  • مدل های primitives و مفهوم نقطه، خط و سطح در مدلسازی 
  • Modifier list  و دستورهای مهم Edit ploy و Edit spline
  • Turbosmooth و Lathe و Loft و FFD و Symmetry و…
  • آشنایی با Blueprint و مدلسازی آبجکت با استفاده از سه نما 
  • آشنایی با  Uvw map 
  • پروسه کامل ساخت متریال به وسیله Material Editor
  • شناخت انواع نور ازجمله Vray light برای تسلط به نورپردازی صحنه 
  • شناخت دوربین physical  و تنظیمات آن در 3ds max
  • موتور رندر V-Ray و تنظیمات آن برای گرفتن خروجی مناسب از صحنه 
  • ساخت استدیوی رندررینگ برای رندر آبجکت 
  • پروژه پایانی 
Headline

 

 

  • Familiarity with the basics of modeling and software environment
  • Primitives models and the concept of point, line and surface in modeling
  • Modifier list and important commands Edit ploy and Edit spline
  • Turbosmooth, Lathe, Loft, FFD, Symmetry and…
  • Familiarity with Blueprint and object modeling using three views
  • Getting to know UVW map
  • The complete process of material creation by Material Editor
  • Knowing the types of light, including Vray light, to master the lighting of the scene
  • Knowing the physical camera and its settings in 3ds max
  • V-Ray rendering engine and its settings to get the right output from the scene
  • Creating a rendering studio for object rendering
  • The final project

در این یک دقیقه...

مدرسروح‌الله مختاری
مهارتگرافیست سه‌بعدی
نحوه ارائه آنلاین
پشتیبانی توسط مدرس تا پایان دوره
زمانسه‌شنبه‌ها ساعت 18 الی 20.30
پیش‌نیاز آشنایی با نرم‌افزارهای دوبعدی درحوزه گرافیک
طول دوره 12جلسه 2.5ساعته (30ساعت)
شهریه 2.500.000 تومان
اقساطدارد

مدل آموزشی دوره

این دوره بصورت آنلاین و پروژه محور برگزار میشود، لذا انجام دادن تمرینات برای هرجلسه لازمه پیشرفت در این دوره می‌باشد.
قبل از ثبت‌نام در این دوره حتما توجه داشته باشید که این دوره بصورت آنلاین است و هر جلسه شامل تمرین هایی است که تا قبل از جلسه بعدی باید تحویل داده شود درغیر اینصورت بعد از دوجلسه، شرکت‌کننده از امکانات دوره بجز حضور در کلاس Live محروم می‌شود.

شرایط اقساط دوره

امکان پرداخت در دوقسط وجود دارد که قسط اول شامل 80درصد شهریه است که در زمان ثبت‌نام پرداخت می شود و 20درصد باقی‌مانده تا جلسه دوم پس از برگزاری دوره

شرایط ضبط دوره

تمامی فیلم ها در پلتفرمی که تهیه شده تا آخرین جلسه دوره باز است و می توانید از فیلم های بازپخش در هرجلسه برای مرور مطالب استفاده کنید، این دوره نزدیک به سه ماه بصورت انلاین برگزار می‌شود و بعد از آخرین جلسه و پس از اتمام تحویل پروژه های پایانی بمدت سه ماه تمامی ویدئوها دراختیارتون قرار دارد و دسترسی به ویدئوها فقط برای کسانی درنظر گرفته می شود که کلیه جلسات و پروژه پایانی مورد تایید مدرس را انجام داده باشند.

درصورت عدم حضور در ساعت کلاس

این امکان برای شما وجود دارد که اگر نتوانستید در بازه زمانی تعیین شده در کلاس آنلاین شرکت کنید، بازپخش آن جلسه را ببینید اما اگر زمانی برای انجام تمرین ندارید این دوره کمکی به شما نمی‌کند.

شرایط انصراف از دوره

هنرجوی گرامی که قصد انصراف از دوره به هر دلیلی داشته باشد می‌بایست تا قبل از شروعِ جلسه اول به مدیریت آموزش اطلاع دهد، درصورت برگزاری دوره امکان انصراف از دوره نیست و کل شهریه باید پرداخت شود.

شرایط اخذ مدرک

در انتهای دوره پروژه‌ای باتوجه به علاقه شما تعریف می شود که اگر استانداردهای لازم از طرف مدرس و تیم کارشناسان قاصد داشته باشد گواهینامه شرکت در این دوره توسط مجموعه تقدیم می‌شود.

مخاطبین دوره

این دوره برای انیماتورها، تصویرگران، طراحان و همه کسانی‌که می‌خواهند نحوه استفاده از نرم‌افزار 3dsmax و کارهای سه‌بعدی آموزش ببینند مناسب است.

ملزومات دوره

• نرم افزار Autodesk 3dsmax
• سیستم
CPU: amd ryzen
Intel: سری اکستریم و میان رده های اینتل
RAM:8-16 GB
Graphic card: Geforce Rtx , gtx AMD Radeon

خروجی دوره

در پایان این دوره هنرآموزان می توانند به راحتی با نرم افزار Autodesk 3Dsmax کار کنند و مدلسازی سه بعدی انجام دهند. به مدل‌های ساخته شده متریال بدهند، نورپردازی و رندر انجام بدهند. همچنین آماده ورود به بخش های تخصصی تر دوره شبیه سازی سه بعدی برای دوره های پیشرفته تر خواهند بود.

مزایا دوره

خروجی محور: طراحی این دوره مختص مدرسه قاصد می باشد و در آن برای رسیدن به بهترین خروجی همه جوانب لحاظ شده است
سرفصل های اختصاصی و متفاوت: سرفصل های این دوره نسبت به دیگر دوره ها جامع تر دیده شده و هنرجو را به سمت طراحی و مدلسازی سه بعدی به جهت طراحی پوستر هدایت می کند.
پرداخت اقساطی: به جهت رعایت حال برخی هنرجویان و جلوگیری از حذف استعدادها و برقراری عدالت آموزشی شرایط پرداخت اقساطی مهیا شده است. که پرداخت در دوقسط امکان پذیر است قسط اول هنگام ثبت نام در پنل هنرجویی در بخش ثبت فیش واریزی و قسط دوم تا جلسه دوم پس از برگزاری کلاس امکان پذیر است.

پاسخ دهید